Kom änglar

Lars Winnerbäck =)

Jaa, mitt sommar vikariat har nu kommit till sitt slut, jagchillar och känner lugnet och försöker njuta av några dagar ledigt. Känns rätt bra. Snart börjar plugget. Har kommit på mig att sakna skolan och livet som student i luleå, ska bli kul att komma tillbaka och träffa brudarna... Självklart saknar jag ju Stil och min Bodystep och alla de härliga...

Aja, sitter hemma, har skickat iväg Lillebror till pappa i luleå klockan halv sju i morse, tyckte att mamma kunde få sova lite så jag tog på mig ansvaret, vaknade halv säss och hade världens panik att Anton missat bussen, men han var helt lugn, kollade på klockan "men syrran... fattar du ingenting, klockan är bara halv sex, gå och sov" .. Haha, bra att någon har koll på läget iaf.
Soet jaevel ;)


Jahap, den senaste tiden har inte bestått av så mycket annat än party och chill med Kell och Jojjisan. Igår kom Mija också hem, hon var tvungen att käka sina knaperstekta köttbullar med gräddsås på Biffen..:P
Sen väntade åter chill i de stora huset...

Nu sitter jag här och tar de allämnt lugnt och funderar på vad jag ska träna idag, är så jäkla less på att vara ute och springa, igår tänkte jag springa 5:an på elljusspåret, när jag sprungit den så tänkte jag att jag kunde lika gärna springa runt byn också.. så de blev en bit iallafall.. undrar om man kanhitta motivation att gå till styrkehallen en stund, de vore inte allt för dumt!?

Thats all for now
//Emilia - In the name of love

Kommentarer
Postat av: Madde

Fyfan vilken soet gille ;)

2008-08-12 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0