..so dangerous..

.. oooh bad to the bone, sitter o lyssnar lite på R&B, sweet..

Skolstart närmar sig med stormsteg, fick plötsligt världens ångest, jag måste ju börja plugga.. hoho. Hoppas min lägenhet är i sin ordning, ska iofs inte ens bo kvar där i mer än en månad.. ska ju flytta i hop med systeryster i en tvåa (mot min vilja, vill ha en trea). De kommer nog att bli klockrent..

Sommar är slut.. fasiken vad snabbt det gick, jag och Kell har fått sola solarie för att inte vara allt för bleka.. Haha, men hon vart ju brun efter en solning, jag har knappt fått färg alls.. ser fortfarande ut som en .... Damn :P

Yeah nu har sister också kommit hem från luleå, ska försöka dra igång henne med ett träningspass, stackarn har inte kunnat träna på två veckor pga förkylning.. Såå nu jäklars ;)

Hmn, jaaá, var och lyssnade på när ett par killar var och spelade musik igår, Jonnos bro Henrik Rytiniemi och hans polare från Australien, Ian Peres (som förövrigt är en av de häftigaste människor jag träffat :P), dem var riktigt bra... Sitter och lyssnar på en av låtarna som dem spelade, coldplay - Fix you.. Den är faktiskt något så fruktansvärt bra.. hoff ;)
         En annan låt med coldplay och är också bra (de finns fler men vissa utmärker ju sig helt klart) - Hardest Part.



Nu ska jag gå och kolla om Mija och Syrran har bakat .. haha Mija skulle ha florsocker på kinden men de syns inte..:S damn..:P Nu ska ja iaf ner och äta helt nygräddade amerikanska muffins.. Grrr!! ;)

HAre greit.. (Kelly du missar ngt sjukt gott=S ;P)

//Emilia - Where all the good people go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0