Ishokki

Tjo!
Kom just hem från Boden, har varit kollat på när Lillebror (William) har spelat hockey. Dem förlorade med 5-4... damn.
  Well, annars idag har jag lett Bodystep idag för första gången på Stil och för första gången hela passen All by my self. Jag var ootroligt nervös.. de gick bra. Jag e glad ;)
Ska leda ett pass imorgon också klockan 11, så ja får gå igenom passet och verkligen lära mig de nu. De känns bra, chefen ska dock vara med på passet så jag lär vara nervös då också :P Men, koncentration.

He called me.. ;)

Well, ska till Övertorneå i helgen, ska på fältstudier och jobba på Rajaton.. hoff*
Men.. jobb e bra shit ;)
Bra att ha saker att göra...

Nåja, no more interesting.

JO!

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Åh, vad är Bodystep då? :)

2008-02-21 @ 12:51:20
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0