Memories

Hey!!!
Kollade min mejl nyligen och såg att jag hade ett X antal olästa mejl på skräpposten o tänkte radera dem så såg jag att jag fått bilder skickade av Timpan, bilderna var på henne och Ilyas, och ju fler bilder ja kollade på och tittade på Timpan kom jag på mig att sakna min tjej, fan så länge sedan jag såg henne. Saknar henne så det gör ont nästan :S Hoff*
Man började tänka på våra dagar i Türkey, mums vilka dagar ;)

När jag ändå satt och kollade bilder och nostalgiska känslor sköjlde över mig som niagara fallet (härlig metafor ;P) så började kollade lite bilder från när jag bodde i Umeå, vilket inte varade allt för länge... men gud vad härligt det var. Obeskrivligt. Jag har inte många bilder därifrån men en bild är så jäkla härlig. Den är lite mörk kolla noga... jag är iaf högst upp och har svinskoj!
image2        image3En mera mysig bild på sis o mig :)
Killen längst ner var en hunk, so you know, jag höll i, hårt ;)
Skämt åt sidan.

Men mitt långa hår, I want it back ...

nej, vad mer ska ja säga!?
Vart fan e mina nycklar? Have anyone seen ?

Nåja, i morgon drar jag hem till byn, kommer hem på freda! =)

So long suckers!
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0