hard work work

Jaaá, sitter på jobbet och jäser. Få patienter och de kan dessutom göra de mesta själv så dem behöver knappt mig. Såå nu sitter jag här, efter att ha städat hela köket (förra arbetspasset städade jag igenom hela sköljrummet). Trodde de skulle ta mer tid, men ack o ve... jag sitter här ändå. Såå jag började läsa lite bloggar och såg att Mija har en lista, jag har ingen lista så jag tänkte att jag kanske måste sno den utav henne!? (orkar någon överhuvudtaget egentligen ens läsa dem !? ) :P Nåja, ja fördriver tid..:P

För 10 år sedan
1.) Hur gammal var du? 10
2.) Var gick du i skola? "övertorneå centralskola
3 ) Var jobbade du? to young for work men vek säkert någon pizza kartong på lövis :P
4 ) Var levde/bodde du? i übertorneå with my ma and pha and the others
5.) Var brukade du hålla hus? i skolan, på sporthallen, badhuset eller hos någon rolig människa
6.) Bar du glasögon? Nopes
7.) Vem var din bästa vän?  jag skulle gissa på Anna Juntti, Nadja och Syrran
8.) Hur många tatueringar hade du? måste svara som Mija, någon gnuggis här o där 
9.) Hur många piercingar hade du? Zero
10) Vilken bil körde du? körde väl barbie Kens snygga cab
11.) Hade du varit på ett riktigt party? absolut, iofs var jag oftast the host, eller inte.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Aldrig, De va jag som bestämde spelreglerna
För 5 år sedan
1.) Hur gammal var du? 15
2.) Var gick du i skola? Högstadie se ovan, gymnasiet på gränsälvsgymnasiet?
3.) Var arbetade du? Lövbiten i Övertorneå
4.) Vart bodde du? Still with my parents
5.) Var brukade du hänga? Frippes, hemma (toffe) eller hos någon rolig
6.) Använde du glasögon? nopes
7.) Vem var din bästa vän? Ida Savilahti och Syrran
9.) Hur många tatueringar hade du? 0
10.) Hur många piercingar hade du? Ingen
11.) Vad för bil körde du? 3 years left
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Arå, to many times, vet inte när jag slutade styra!? ;)

För 2 år sedan
1.) Hur gammal var du? 18
2.) Var gick du i skola? gränsälvsgymnasiet
3.) Var jobbade du? Personlig assistent och Lövbiten?
4.) Var bodde du? Übertorneå in the same house
5.) Var brukade du hänga? Skolan, hemma, jobbet och sporthallen
6.) Använde du glasögon? No
7.) Vem var din bästa vän? Hard to say, Ida och syrran
8.) Hur många tatueringar? 0
9.) Hur många piercings hade du? 0
10.) Vilken bil körde du? Peugot
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Hmn, arå!?
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Svårt att säga, gjorde nog allt förutom att gifta mig sku ja tro!?


Idag
1.) Hur gammal är du? 20
2.) Var går du i skola? Luleå tekniska universitet
3.) Var arbetar du? Ötå Vårdcentraln
4.) Var bor du? I Luleå (på sommarn i Ötå)
5.) Använder du glasögon?No
6.) Var brukar du hänga? Jobbet, sporthallen och runt lite varstanns
7.) Talar du med dina gamla vänner? Hmn, ja de flesta av dem
8.) Hur många piercings har du? 0
9.) Hur många tatueringar? En på vänster skuldra
10.)Vad har du för bil? Ingen
11.)Har ditt hjärta krossats? Hmn, krossats? Nej!
12.)Singel/upptagen/gift/dejtande? hmn, hard to say, singel som dejtar!? ;)

Mija, den var fan bara jobbig


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Mjaaaoooee, jag funderar o funderar :) Jag har tackat ja iaf!

2008-07-17 @ 22:39:35
Postat av: Tia

Självklart var jag din bestaste ven ;)

2008-07-21 @ 22:23:14
URL: http://tiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0