how to not worry

Sitter på jobbet igen, skönt med vardag måste jag säga. Men nu vill jag att uret ska bli 1500 och att jag ska få gå hem. Ska ut och träna och sen får jag se vad som händer, You never know ;)

I morgon är jag iaf ledig. Blir nog att lalla omkring med Kellie och Johanna, jag önskar att Mija med kunde vara här. I miss her...

Well igår var det jobb som vanligt, sen for jag till Folkhögskolan och grillade med kellie, Waara, johan, Pablo, Jnos storebro och en till från Australien. De va trevligt, men ja fick inte min överraskning,damn ;)

Njaa, jag slutar på en timme, så jag ska sluta Lalla...

Trrrr... bye bye
//Emilia - Please tell me everything is alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0