In love with a stranger

haha, tror fan jag är det...
Jag var till Haparanda med mamma, johanna (båda fyller/har fyllt år), Yuppie och Milla. Bonnie Tyler var ju dit så de var som ett självklart val att följa med, dock som enda nykter, Nångång måste det ju vara jag!? ;)

Ganska snabbt efter att mamma och Johanna fått i sig en snaps och lyckats blivit bjudna på varsinn cider av en random kille (gubbe) så skulle BT börja spela. Vi hade dock ingen bra plats att stå på för att se henne så mamma startade sin färd rakt genom folk massa så att vi nästan stod längst fram.  Brevid oss stod de en massa fulla och glada killar som tydligen gillade Bonnie, iofs hade hon råkat traska in på hotellets bastu då killarna suttit där sprittsprångande nakna,  I think they liked it ;)
Dem levde iaf om och frågade om jag ville sitta på deras axlar, tackade dock artigt nej och gick framåt lite för att slippa dem :P Hamnade framför en trevlig karl som var stor som en nallebjörn med ögon precis som en också. Sådär härligt bruna med glimten i ögat (han tävlade tydligen i wrestling!?) han såg att ja o morsan var ... mamma o dotter o kommenterade de o gav mig vääärsta söta blicken (emilia smälte) sen bjöd han upp mig och vi dansade till bla it´s a heartake". Till näst sista låten kom de en lång jävel och ställde sig rakt framför mig, hade jag varit onykter hadejag säkert knuffat undan han men så var ju inte fallet så jag stod där snällt och stirrade rakt in i hans bakhuvud. Nallebjörnen (dont know his name) såg detta och drog mig framför honom och höll om mig de två sista låtarna. Haha, sen när det var över ville han ha en puss på kinden vilket jag tyckte att jag kunde bjuda på, han lurade mig... de blev en puss på munnen, my bad ;). Sedan gick hela kvällen ut att komma på vad de va han sa att han hette!? Minns fan inte de, nåja.. I'm in love with a stranger! ;)

Vilken roman, oh dog..

Nåja, Torsdag och fredag spenderade jag i lewleå med syrran, kollade Bio.. Hancock, Den va bra måste jag säga! Första minuterna tänkte jag typ "va e de här för skit" men.. den va reeeedigt bra :) I loved it!
Onsdan var jag, Matilda, Micke, Dani och Erika ut på färgan, en massa folk, en massa alkohol och som ni ser ett trevligt sällskap gjorde kvällen perfekt om man bortser att jag varit lite arg(!?) och sen har jag blivit arg på syrran då vi skulle gå hem och jag trodde mig veta den bästa vägen (vilket inte alls stämde) och ville gå min väg, när syrran började gå sin väg skrek jag bara att jag hatade henne och gick min egna väg. Jag var hemma efter ca 3 timmar.. färden kan ha kortats med ca 2 h om jag gått me syster (hatar att ha fel) ;S

Nåja, Johanna och Mamma fyller år idag!! Grattis till er! ;)

Yeah, ett av mina läääängsta inlägg.. men whateva ;)

//Emilia - faster than the speed of light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0