Sex...

..., en lugn tisdags kväll som , precis som alla andra, också snart når sin ände.. Iofs är det kanske inte såå sent vilket jag önskar att det hade varit, de är ju trots allt så att kl 2300 börjar Sex and the city.. Jag har ärligt talat inte tyckt att programmet var speciellt bra, men nu har jag fastnat


Jag diggar konstigt nog Miranda en hel del, hon är som så rak o ärlig... Iofs e alla sköna på sitt sätt!?

Jahaps, i morgon blir det att åka till lewleå, träffa alla goda människor som jag saknar. Ska bo hos my girl Mia (maria) och vi ska hitta på ngt svin skoj :) Träffa evvi kanske!?

Lördag fyller mamma och johanna år.. I0 wont forget it this time, I promise. Glömde johannas fördelsedag förra året men i år fyller hon trotts allt 20, vare sig hon vill de eller inte ;)

Mjo, en stafettläkare som just nu jobbar på akuten.. check him out. Han ser väldigt bra ut, dessutom är han (som tidigare nämnt, läkare, grrr maju. ;)

Mj, jag sitter och pluggar läkemedelsräkning...whats up with that? Nåja. Har man inget bättre för sig och faktiskt är en student så måste man väl, annars ligger de o gnager i bakhuvudet (skulle de göra de skulle ja ha ett rätt ihåligt huvud just nu) :P
Skaaa dra vidare... jobba lite, plugga lite och sedan styra min kosa hemåt ;)

Puskram
//Emilia - I see what you are doing

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har sett honom!!! grrrrr mjau ;) ;) ;)

2008-07-22 @ 21:33:00
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-24 @ 22:21:10
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0