Whats up with that?

Hoff, sitter på jobbet och väntar på att klockan ska närma sig 1600, då är de dags för middag.
Det är rätt lugnt här men pga att vi har jour så vet man aldrig, de kan bli spännande...eller inte!? ;)

I torsdags... var ut på lövbiten med Johanna och Kelly, det var redigt roligt och galet. Trotts att vi skrattat åt Mmjs sk Ho-dance på förfesten så stod jag och kelly till slut på dansgolvet och utförde Mmjs dans. Why? haha nåja de är väl ungefär så de brukar bli, I guess. Inget fel med Mmjs Ho-dance, när hon gör den.. men vi ska nog undvika den för vi hade fan inte samma inlevelse som mmj har ;) (skämt åt sidan)

I går, fredag, var vi ut på hotellet. Jag började jobba först halv två idag så jag tänkte att det går bra att gå ut o känna pulsen i övertorneå. Det var redigt roligt de me, satt hos min bro och hade de trevligt, alla va väldans högljudda... sen for jag och micke ut och gled när alla andra for till hotellet, vi trottsar majoriteten och har inte köpt förköp.. de är lite för tidigt att gå ut före halv elva!? whats up with that?
well, vi gick  in och där fanns de en massa trevliga människor och man vill ju självklart prata med alla :P de tog ett tag att ta sig in på riktigt.

Hmn, ja nu sitter jag hära... hoppas att de är såpass lugnt att jag kommer hem tidigt och att


Kommentarer
Postat av: mija

HAHAHHAHAH

vafan ha ni hållt på o håna mig på eran förfestr :(

2008-07-14 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0