when the going gets togh, the tough...

...gets going.
Svåra tider i livet får oss verkligen att uppskatta de bra... Synd att de som har de bra inte tar vara på de...
Är så arg...vet inte va ja ska göra, blir så ledsen när jag ser hur du behandlat henne. Skit.

Well sitter på jobbet (som vanligt!? ) Das stafettläkare här, grr mjau! ;)
(nej jag är inte besatt ;P)
Helgen... vad ska ja berätta om helgen.. Lördag, Johanna och mamma födelsedag. Vi skulle till torneå, men resan blev längre än så mina kära vänner... Oulu... vi skulle alltså till Oulu för att ta in på en hotell för att se om H&M var öppet på söndag... de fick vi inte veta. Inget hotell hade plats för oss så vi fick styra vår kosa back where we came from..  Såå, vi sova hela vägen hem.. Och på söndag kände jag en stark känsla av att vilja kräkas och ångest och inte på tal om huvudvärken, detta var ett resultat av att jag inte hade fått min dos av äcklig fyllemat som jag alltid trycker i mig.. :s lika bra tror jag.

Nåja, nu e jag på jobbet, jobbar som en redig människa och festande ser inte ut att återkomma inom snart framtid, det kan jag lova. Nu har jag två veckor arbete och sen börjar pluggande till omtenta... Jah!

Kollade en aivan värdelös film igår.. Sweeney Todd. OMG! Do nott watch it, såvida ni inte gillar musikaler...(!?)

//Emilia - Efter regn kommer solsken

Kommentarer
Postat av: mija

jag blev ocksåbesvien på den filmen, trodde den skulle va lika bra som charlie and the chocolate factory typ :P men nånä. o dessutom, festen kommer tillbak när jag återvänder till ötå ;)

2008-07-28 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0