dont you worry...

cuz i'll be by your side...
Sitter och diggar Yves Larock som fan, han eager ;)


Min helg har bestått av träning, träning och åter träning. Har nämligen varot på BodyPump utbildning, vart godkänd och nu är det bara att börja träna för att få licensieringen. Är verkligen nöjd över att jag orkade för ja var verkligen trött redan på ferdag kväll, när jagvaknade på lördag visste jag inte var jag skulle ta vägen alltså.. Shit vilken träningsverk, helt galet. Men ännu en givande Les Mills utbildning, känns verkligenmotiverande att få gå utbildningar, träffa nya mäniskor och lära sig nya saker av Les Mills- trainers och andra instruktörer... :) Wunderfull!

Idag har jag jobbat, första arbetsdagen för denna sommar.. En av flera, men de känns bra, kommer nog att trivas bra :)
I morgon ska ja jobba med Nassu, de blir geit :)

Nu ska ja vidare...
//Emilia - Fuck a duck.... or something


Kommentarer
Postat av: kellie

klart ja blir depp när ja inte får träffa er ;p ja kommer ju upp till markanden, tre veckor kvar nu. tungt :s

2008-06-18 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0