God knows...

Ey, bakis efter hård fest på 89:ornas studentbal.. det var riktigt roligt och en massa härliga och roliga människor. La inte märke till musiken vilket ofta är ett bra tecken!? Tror jag.
Vart ingen efterfest dock då min syster bestämmde sig för att ta en tupplur på toaletten så pelle fixade hem henne o behövde lite hjälp upp för trappan upp till rummet. Stackars tjej, men de är inte lätt alltid ;)

Torsdag var också en frukstansvärt rolig kväll.. avslutningsfesten, vi satt bland alla andra studenter som var där, på en stor gräsplätt och grillade, åt gott och drack vin och öl. Spelade lite kubb, sparkade boll och hade de jätte trevligt. Träffade en massa trevlga människor. Sedan drog vi ut på mikes och fortsatte träffa massa roliga människor :) Efterfesten..!? va väl ingen direkt efter fest, promenerade ute o gick till mig o käkade parisare och drack vin ;) Mys.

Jahap, sommarlovet är här och jag hinner njuta i några dagar innan allvaret på arbetet börjar, vilket är nästa vecka redan... ska jobba heeeela sommarn, men skönt blir de när jag får stålarna ;) haha...

Kollade genom lite bilder som Mmj har laddat upp och hittade en bild som jag faktiskt diggar, trotts att den e på mig ;) haha..  Jaa, vad säger man!?

Nej nu ska ja vidare och ägna mig åt att vara slö och dekis :P

Pusskram
Emilia - I wanna fly away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0