Must be in the way the she cries

Ey!
En ledig fredag, en av de enda lediga fredagarna denna sommar.. Jag njuter.
Jag och syrran lyssnar på låtar som vi ska sjunga på bröllopet i morgon och ska strax fara o kolla efter något rosa som vi kan ha på oss, trodde jag hade enmassa rosa kläder men de hade jag tydligen inte, inte som jag tatt med mig från luleå iaf.. !? :S
Är taggad som fan att uppträda på lördag, de ska bli kul att stå på scen igen, alldeles för länge sedan måste jag säga :) I går körde vi igenom alla låtar i ett kör, tror ni att jag och matrilda var trött i rösten. Oh yeah.

well idag blir det en liten fest, jag bro, Waara, Mija och syrran ( några fler, säkert ;) ) måste jag ladda inför i morgn ... rätt ska vara rätt....:P

Nåja, nu shoppa, träna, sola och sedan är de parrrrty ;)

Pusskram
//Emilia - "It so hard to see the truth with the sun in your in your eyes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0