Samlar mina tankar....

Hey!

Sitter och kollar när matilda gympar till "eloise".. haha. Hon förbereder nå skolarbete eller liknande...
Har fet tenta period och har en längre paus från plugget på några timmar nu, ska plugga lite nu o sen hänga framför Greys o sen plugga igen. Tufft, tenta på lördag sedan är stormen över för ett tag, iaf.

Jahaps, annars rullar nog allt  på som det ska. På lördag blir det tenta röj och Emilia ska nog vara full och go ;) Haha. De är på kåren och förfest... hmn ja we´ll see helt enkelt, de finns många alternativ så de återstå att se var man hamnar. =)
På stuk är det förfest iallafall och om man vill kan man klä ut sig och temat är "mitt andra jag", kanske ska klä ut mig till syrran då? eller..va? haha, fattar inte, va ska ja då klä ut mig till? Förslag?

Har varit och lett Body step idag, igen.. som vanligt. Men det blir ta g fan bara jobbigare och jobbigare men konstigt nog tar jag mig igenom passet varje gång, så man e redigt nöjd varje gång, gillar känslan fan :P

Hmn yee, saknar tjejerna i Ötå !

Nu vidare!

/ Emilia  - I ett silverland

Kommentarer
Postat av: mija

jag ahde ju lætt kunna klæ ut mig till emo-mija ;D

2008-03-28 @ 11:00:42
Postat av: kellie

va kul att du uppdaterar, ingen annan gör ju de så ;p haha.

2008-04-01 @ 23:35:20
URL: http://kellie.blogg.se
Postat av: Nadja

Klä ut dig till step up queen ;) när ska vi ta en fest igen pemppan? ;)

2008-04-14 @ 09:56:30
URL: http://www.hassunassu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0