All over now

.. yeah.. sitter fortfarande och lyssnar på Eric Hutchinsson.. han album ska jag ta o kirra nångång, han e grym.. Man blir som glad av att lyssna på han.

Det blev inget ötå för  mig i helgen, jag har sjukt mycket i skolan och tjejerna kom på att om vi jobbar öve rhelgen kanske vi blir färdiga liite tidigare, de stämmer nog ..:P de hade varit greit om vi kunde bli klar snart, ja o ev har iaf börjat knyta ihop våra labrapporter :) De känns om att dem bara är två i mängden men, en tredje e faktikt också på väg men vi drar oss verkligen för att jobba på den, evidensbaserad omvårdnad inriktat på postoperativa sårinfektioner.. !? Låter det kul ? Ehum, vi försöker hitta bra sökord för att hitta bra träffar på vetenskapliga artiklar, men de går inge bra, vi är ute och cyklar helt enkelt..

Haha, igår höll ja på att försova mig till mitt pumppass som började 1930!? råkade somna, hann inte äta innan ja var riktigt hungig o seg, men de gick relativt bra faktiskt =) Nice.
Idag ska ja träna lite, funderar på att dra på Malins afro och sedan lira basket, i love it... det blir roligare och roligare, folket kommer som närmare och närmare varandra..:)
Har ju tagit ansvar över basketen, kom på att de är en hel del att göra, men sen kom en ängel, "happis" som jag och syster kallar han, skön kille :).. iaf.. han hjälper mig frivilligt, utan att jag bett om de eller så. Han ringde o sa igår att han gjort en del info blad som kan vara bra att ha.. underbart!? Tack =)

Nej nu ska jag börjar röra mig mot skolan och fortsätta vara den studentnörd som jag är..
men jag saknar den riktigt nörden.. shit, en vecka snart o du är kylig..

//Emilia - A little stuburness will work it out fine

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar inge kyla, men han inte fattat från första början vad du förtjänar... så han är inget att ha emilia, du är för bra för dagdrivare ;)

2008-11-28 @ 11:02:09
Postat av: johanna

jag håller med den anonyma kommentaren här. du förtjänar det bästa empo!

2008-11-28 @ 11:50:14
Postat av: kellie

håller också, för du är bäst och jag saknar dig empo :( puss

2008-11-28 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0