Breathing your love

Hey hey!
Hoh, kom nyligen hem från skolan, hade en intressant föreläsning men.. föreläsaren pratade så mjukt, tyst och försiktigt så man blev sakta men säkert tröttare och tröttare och till slut insåg man att halva föreläsningen gått och har bara lyssnat de föra 40 minuterna resten är bara en massa fanatsier i princip.. Damn, föreläsningen handlade om palliativ vård, eller vård vid livets slutskede. Såå det skulle vara rätt bra om man skulle följa med lite.. :P

Hmn helgen skulle vara en vit helg, fredag var jag och Johanna och kollade LBBK som spelade mot Eskilstuna, LBBK vann men de roligaste var nog att se att Annika fick spela, damit, kan inte tänka mig att jag spelat basket med henne o nu lirar hon i damligan, inte illa tjejen! =)


anyway.. sen gick jag jojjisan till roasters (klassiker)och fikade och handlade sedan godis, sen åkte jag hem o sov. Var nära på att följa med tjejerna till cleo men avböjde i sista minut.
Lördag kom och jag chillade på riktigt, var ute o promenerade en runda och fick ta en riktigt funderare.. skönt :)
Såå kom kvällen, jag blev rastlös, kom på att jag och ceccy inte hunnit umgås alls trots att vi planerat som fan då vi insåg att båda skulle flytta till luleå. Så jag, ceccy, tobbe och räkan samlades hos mig och chillade, rökte vattenpipa och hade de mysigt. Seen belv de stuk och öste :)
Kul Kul.

Nu är de snart dax för bodystep.. ska börja göra mig i ordning och röra på mig så ja slipper stressa som vanligt :P
haha

Pusskram
//Empo - "Om jag bara kunde bestämma mig, ÅH"

Kommentarer
Postat av: Tia

Det är för att du är en satans HOLIST!



HEH!

2008-11-20 @ 11:15:50
URL: http://tiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0