Dont you worry...

.. Sitter i byn igen och lyssnar på låtar som jag diggat hela sommarn.. hade fasiken en redigt bra sommar med ett så bra slut som man kan tänka sig.. Gustav :)

Yeah, vad händer ikv? Dont really know, ska väl förbi rock the night och lyssna på lite musik. Vet inte redigt vilka band som skulle spela men... få väl om int annat reda på de snart. Men de e värt att gå dit och träffa my bro iaf :)

The temptations - My girl
How sweet isn´t that ? ;)

 Haha, snart kommer Ove med maten, mamma ha dragit iväg på musikalen Romeo&Julia i lewleå och vi ska käka mat från sibylla, heh... nice, länge sedan käkade mat från Roggan :P

However, har drömt så sjukt mycket konstiga drömmar..
Har typ gråtit när jag vaknat upp, ändå så kan jag inte alltid minnas vad jag drömt om riktigt... Helskumt, har inte gjrt det tidigare, har varit med om att vakna av att man pratar, skriker eller skrattar. Skumt, ja! We´ll see..

There´s a place that i go that nobody knows
Where the rivers flow and I call it home
And there´s no lies in the darkness there´s light
And nobody cries, there´s only butterflies

//Emilia - You better work it for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0