Hey god!

... I know I'm just a dot in this world, have you forgott about me?
Ah, jag älskar låten, jag älskar texten!
Creed - Dont stop dancing..
Listen, enjoy!

Yeah, helgen har gått, Halloween.
Fick ångest för att inte vara utklädd och trodde att Alla förutom jag skulle vara det. Såå jag drog på mig en lite piratish utstyrsel, for till Cleo och ser man på, jag är en av de enda utklädda, fett pinsamt och jag ville dö..:P haha!
Såg bilden syster lagt upp på henne och mig, en dag kommer den ljuva dagen då jag har hjärta att lägga upp förjävliga bilder på henne med, snällt matilda.. hmpft*

Aija, en sjuk kväll blev de iaf, ville egentligen inget annat att vara med Gustav, saknade han sjukt mycket just då.. Men lördagen var till för mys så fick hålla ut, de gjorde jag.. rockade runt cleo med en aspackad jompe :P haha! Johanna såg jag knappt, men de är inte speciellt otippat, fan  vi kommer alltid ifrån varandra :P

I helgen.. what shall I do? I dont know.. funderar på att fara hem och hälsa på my mother en sväng.. hade varit vädligt trevligt faktiskt :) Dessutom ska ja Inte festa, har som tappat suget, de är väl dags att kanske ta det lite lugnare.
 
Mother and moi! =)


Har bott matilda nu i tre månader, och de känns faktiskt helt okey, trodde att vi skulle ha slitit ut ögonen på varandra för längesen men icke..;)

Yeah! Tror det är allt jag har att säga for now!

//Emilia  - "You start to wonder why you´re here not there"

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter som ett bra val, att ta det lite lugnare med festandet, plugga lite extra, speciellt på läkemedelsräkningen. Förstår om du var "kung" på Cleo men det brukar ju bli så med dig och Tia, ni tar ju över lätt (inget negativt, bara stolt!)



Hälsa gärna på om du vill, finns här på några hundra meters avstånd. Kramar från din Pappa

2008-11-05 @ 09:49:32
Postat av: mija

hehu gött, ser att gälli har hittat in i bloggvärlden :P

2008-11-06 @ 08:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0