Oh!

Sitter och lyssnar på Eric Hutchinsson.. Mums, de kallar jah bra musik.. love it, love him.. hah!

Yess,, tiden går, lite för snabbt. Snart är det jul, nästan första julen som inte firas i Ötå, hmn, hur känns de? Rätt... wierd, de är ju Hem.. de är ju där jag vill vara under jul, samtidigt saknade jag pappa otroligt mycket förra året, helt klart värt att stanna över julafton för att få vara med pappa. Syskonen kommer också, sen blir de raka spåret till Övertorneå på juldagen, oh då är det party ;)

Hmn första veckan utan dig.. oh, it sucks... it really sucks..
...iaf, skulle vi plugga idag, kanske avsluta de vi började med igår.. men vi gav lite ledigt till evelina, vilket hon verkligen var förtjänt av..Efter att jag och Mary tränat över lunchen så kom vi överens om att fara till stan och mysa lite, det var trevligt, käkade sjukt god middag.. oh.. :) Massa god sallad och en foccacia med kycklig, I'm telling ya, mumma ;) tih*

I helgen blir det troligtvis övertorneå för mig, hoppas att jojjisan e kvar när ja kommer.. för jag hoppas på utgång på zip..de ni ;) Hah, de var ett tag sedan, de är dags att fara till ötå och ösa där lite.. (ja jag är där rätt ofta men vi har inte varit ut där) ;)

Nej nu ska jag iväg på basketen,vissa är ju chef nu haha;) de är värt, älskar att bestämma.. thats my thing.. I think ;)

Pusskram
//Emilia -  Ok, It's alright with me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jul med oss kan "duga" oxå. Hem för mig är lååååååååååååångt härifrån men hem blir vad man gör det till oxå....hem för mig är där mina barn är, där mitt hjärta mår bäst.

2008-11-25 @ 20:38:43
Postat av: jojjisan

jag kommer nog tebax till ötå först på lördag.. så blir nog inge zip för mig :S jag får helt enkelt vänta till juldan, men jag hoppas vi tar igen det då ;) Kramis!

2008-11-25 @ 21:58:06
Postat av: mija

hehu foccacia är mumma på mat o prat :)

inge kul i ötå ?what the fuss ?? Ska hanna va i pite eller i ötå då ?



nåja seeee you sooon hoppas jag ;)

2008-11-26 @ 07:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0