Like toy soldiers..

...
Yeah, sitter hemma i Övertorneå, har varit här över helgen och ska strax börja röra mig hemåt.
Fredag... spelade lite basket med Ösk tjejerna och stannade sen och lirade med grabbarna, de va redigt roligt faktiskt. Jobbigt, men roligt. Sen rusade jag hem och fixade till mig lite, for sedan till Bro där J&K var..
Das Party var igång, de var sjukt roligtm, jag, Bro, JOhanna och Kellie ägde hela huset, fan va sweet det var.
Sen väntade Kievari, som du var kom Sakke förbi med sin fetbil (Johanna ;P) och han körde oss till K! :)
Var kul o träffa honom igen, även om de var ett jävla tjat om vem som skulle ringa vem ! Haha Ioaf så for vi hem, LökenLöpare var också funnen då, jag och johanna var nog världens jobbigaste tjejer under hemresan;)

Jea, vaknade på lördag, mådde sviiin bra, ja och jojjisan drog o käkade pizza sedan försökte jag plugga vilekt inte gick vidare då jag slocknade :) Har iaf gått igenom större delen av Utvecklingspsykologin!
Men de finns mycket kvar att göra. Hoff*

Nåja, ska strax röra mig hem och leda ett Pump pass..
Ska bli kul !

Pusskram
//Emilia - De blir aldrig som man tror

Kommentarer
Postat av: johanna

haha.. jag tyckte mest synd om löken! men han förtjänade det :)

2008-10-21 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0