Reklam

damn de har tagit bort den bästa delen av reklamen från OKQ8 reklamen "vad ska ja göra Jimmy"...

Yeah, nu har jag sattit igång att plugga ordentligt, eller iaf så försöker jag vistats i skolan så mycket som möjligt, höjdpunkterna är ju lätt vårt fika..:) Haha, men jag får som inte in något och  jag förstår verkligen inte Onkologin, why !? :S damit.. läser och läser tycker jag men... ohf* gillar inte att vara trög fan!

I morgon är det begravning, jag tänker på dig!!!

Jao, sitter och väntar på att klockan ska bli nio så ska ja ta och röra mig mot stan, ska till Gustav, ofcourse ;)
I morgon blir det att hänga på skolan, kanske dra på en afterschool och sen ska ja på stan med jojjisan och fika o så. No party this weekend =)
Tänkte dock fara till byn men de får kanske bli nästa helg, jag saknar mamma :)

I helgen har iaf jag haft skit kul, fredag var jag ut på Cleo med Jojjisan och Madso. Var på förfest hos Ötå killarna, vilket var svin skoj, jag och Nyberg öste gamlagodingar som aldrig förr. Sen utgång där tjejerna plötligt försvann!? Käkade pizza och däckade, whats up with that ? ;) Haha, nej men lördag kom bro och Milla hit, vi drog ut på STUK och där var de tamejfan lika kul =) Däckade i sängen hemma, glömde hamburgaren på spisen, Aida och Matilda åt upp den då dem kom hem..
Var dålig fram till Tisdag, usch.. därav varför jag känner att det är dags att ta de lugnt.

Haha jag och Gustav kollade på Love Guru i veckan, den var redigt bra...You´ll like it om ni gillar Austin Powers, jag med min helt oförklargia humor som är lagomt sjuk gillade den grymt mycke! Watch it :)

Yeah! Miss you Kellie och Mija!!

Pusskram
//Emilia - Livet har verkligen sina ned och upp gångar!

Kommentarer
Postat av: johanna

du kommer fixa plugget, jag lovar! hehu nä men han med "röda skor" är ju faktiskt svårslagen :P vi hörs i morgon! puss o gonatt

2008-10-09 @ 23:03:06
Postat av: Maggie

Heeej sötnos!

Första gången jag hörde talas om Love Guru så tänkte jag att du skulle gilla den, och se här, jag hade rätt :) Hahaa, jag känner dig lite grann iaf ;)

Hoppas ni mår bra!

Pusss

2008-10-10 @ 08:45:06
Postat av: Madde

Vi måste ut nån helg igen! Då ska vi försöka att stå ut lite längre ;) Haha.

2008-10-13 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0