You´re my angel..

Jag och syrran teamade idag på Body Pumpen, kändes bäst så när vi körde det "nya" passet första gången. Självklart så tjorvade jag lite på vissa ställen, men ja tror att i de stora hela gick rätt bra faktiskt. Haha, bicepslåten, den som ja sa att ja faktiskt kunde,, fuckade jag totalt på i slutet. Hur coolt e de? Nja! Iaf.

I går var jag och Johanna o kollade basket, var trevligt faktiskt men de känns helt wierd att Christoffer Ryan spelar i plannja nu, hoja. Man börjar bli gammal. Vad händer med mig?
Jao, sen gick vi fikade på Roasters, rätt mysigt de med. Ett jälla bra fik de där.

Jag måste verkligen lära mig att hålla reda på mina nycklar, ärligt. Har just hittat mina nycklar som jag haft borta jätte länge, men lyckades i all min stress glömma att dra ur dem ur dörren när ja sprang till skolan o när ja kom tillbaka satt inte nycklarna kvar. FUCK! men en snäll kille, the boy next door, kom med dem lite senare, hoff! Det finns hopp om människan och den goda viljan ändå =) Lovely!

Jahaps.. nu blir de väl inte mycket mer. Klockan är sängdags, är väl bara att lyda. Lite te o skorpor o sen Zzova =)
Pusskram
//Emilia -  Is this the way its ment to be?


Kommentarer
Postat av: johanna

vi måste se basket snart igen!

2008-10-03 @ 12:30:02
Postat av: Madde

Jag vill också se basket med er :)

2008-10-05 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0