Burnin'...

Hey!
Det var ett ganska bra tag sedan jag var här och uppdaterade..
So, whats happenin'..!? Jag sitter i skolan och småskolkar, I know "redan".. men föreläsaren är tråkig och jag strejkar..;) Nej, jag ska plugga för mig själv, ska läsa.. vilket jag inte är allt för bra på, jag somnar bara. Jag och Ev somnade igår på biblan, pinsamt att ligga där och snarka.. men de va smått skönt också, he!

Jao, jag har dessutom hängt en heldel med Gustav, han visade sig vara en tevlig prick som jag inte kan få nog av.
Jag har dock kommit att sakna mina buddies back home... (inkl Kellie fast hon e i ösund).. Johanna ska ju flytta hit, can´t wait, bara Kellies tur att ta tummen ur (...) och söka jobb här o göra stan osäker med oss.

Jaá.. vi, Jag och siss, kämpar på med våra Body Pumppass, ska snart filmas och skickas in för ett godkännande ( I hope). Dessutom har jag kört stenhårt med Body Stepen och börjar känna att detta pass inte riktigt var för mig, jag vill ha ett nytt pass... right now, helst nyss!

Nu ska ja söka upp mina klassmates ;)

hare gött så länge doe!
//Emilia - I cant stop this thing we started

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/?ref=41988

bli medlem här och välj en gretispryl till ett värde av 500kr, tex ett presentkort på MQ!

2008-09-13 @ 20:58:32
Postat av: Maggie

Hej Empo ;)

Jag saknar dig!

2008-09-17 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0