Hard work and a lot of fun...

Hey!
Smög mig ner till skolan en sväng för att skriva ut lite papper till vårat grupparbete i morgon, passade samtidigt på att skriva lite of whats happenin :)

Skolan har satt i gång Big time. Har redan haft inlämning av en axaminations uppgift och på torsdag kommer nästa, och det är tisdag i morgon, damn har inte förberett mig alls.. Jag vet att vi ska ha en händelse då barn blivit utsatta för våld av en vårdnadshavare.. det är rätt intressant. Hemskt!
Jag tog en rätt så färsk händelse (ifrån igår) då en tjej som just blivit opererad blir våldtagen av sin pappa, på sjukhuset, det är helt jävla sjukt! Oh lord.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3358512.ab
Läs.. Nasty!

Jao, vad gör jag, leder träningspass och pluggar.. hinner klämma in lite fritid då och då, men får dåligt samvete då jag gör något annat än o pluggar.

var ut i fredags dock, hade grytm skoj, började med klassfest som ledde till Cleo, sen vaknade jag upp hos Gustav, tack gud för de för han tog hand om mig, mådde pretty dåligt :S Men nu är allt på toppers!
Vidare!!

Later!
Pussa

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej snyggo :)

Vem är Gustav? ;)

Puss

2008-09-23 @ 08:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0