Åt samma håll

... Yeah, nu börjar praktiken gå åt rätt håll.
Jag fick ge en intra muskulär injektion till en söt liten dam, sen fick jag ringa runt lite och prata med olika avdelningar på Sunderbyn... De va rikigt kul ( kul att prata i telefon? =P)
Dagen gick därmed jättesnabbt, skönt!

Nu har jag målat ett rum på bergnäset, hann måla två varv i ett rum, riva ner tapeten i ett annat...
Så nu mina vänner är vi igång med renoveringen, de börjar pirra lite.
När rörmokaren har varit där kan man i princip börja räkna ner dagarna... Inflyttningsfesten börjar närma sig... Waaah! ;)
Vuxen tjej ;)

I dag ska ja leda Bodystep här i öevrtorneå, ska bli kul. Blir kul. Tänkte när man är här måste man ju hålla  igång så ja tänkte att jag drar ett pass, dem tyckte att de va så kul när ja ledde senast för exakt ett år sen ;P haha..
Så de kanske är dags att dra ett till då, dock inte samma pass.. vi drar ju de nya =)

Jahaps... då vet jag inte vad jag ska säga!?
Xoxo//Emilia - I'll give it a try...

Kommentarer
Postat av: kel

min tjej har blivit stor =)

2009-04-20 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0