Starstruck...

hehu.. har ni hört Lady Gagas nya låt  - starstruck?
Om ni inte har så måste ni göra de... när dom sjunger I'm so.. låter de som att dem sjunger Empzoo..
Det var jojjisan som märkte de första gången men jag trodde ja var smart och trodde dem sjöng xoxo.. vilket inte heller stämde, tönt emilia.
Bara om ni tänker att dem sjunger empzoo så låter de som de, tror ni att jag e nöjd elle. en helt egen låt =) HEHU

Jah, i helgen drar ja till övertorneå.. praktiken börjar och ja ska vara där i freakin fyra veckor,  meen de går säkerligen rätt snabbt, i hope!
Ylläs på tisdag, de ska min gött, åker med mamma, mormor och anton och ville.. =) de blir nice, YÖ spelar på tisdag och jag o mamma planerar på att gå ut och se dem, senast var vi i levi o kollade dem, de va redigt kul o ja fick se mamma festa... hon stod på bordet och öste som bara den, tom vakten sa åt henne att gå ner - jag tyckte de va lite spännande. Nu vet man var man fått the Party - behavior från =)

Yess!
Nu ska ja vidare!
XoXo
//Emilia  - you spin my head right round, right round...

Kommentarer
Postat av: kelli

hehehehe empzoo empzoo

2009-04-02 @ 19:05:23
Postat av: johanna

klart dom sjunger empzooo ;)

2009-04-02 @ 19:51:46
Postat av: Kjell Andersson

Måste lyssna på låten där de sjunger Empzoo...Ha det så kul i Ylläs. YÖ är ett skitband, finsk punk när den är som sämst. När vi var på väg att få ett skivkontrakt med POKO Records i Finland valde de mellan oss och YÖ...vi spelade poprock med melodi i, YÖ kunde knappt spela och skrek fram sin finska skitpunk...vem fick kontrakt...typiskt finskt...

2009-04-04 @ 20:04:03
URL: http://kjell.christinamariaandersson.se/
Postat av: Madde

hehehehehe hanna på bordet :D

2009-04-14 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0