sweet like sugar...

heheeyy ;P
Sitter och lyssnar på redigt gó musik..
Flo Rida  - Sugar
Beoncey Knowles - Halo
Alcazar - Stay the night
Kid Cudi - Day ´N´nite
Justin Timberlake ft. Ciara - Love Sex Magic 
.... Wow =)

Satt och kollade lite på kläder på nike.. älskar deras kläder.. "forsure" !
Kolla här, WHATS UP WITH THIS?
Jag vill ha dem hära!!!!!!!!

Ah, så jäkla snygga!

Hade en kort praktikdag idag, jag och Riitta gick igenom en massa lagar och författningar som är viktiga att kunna vid äldreomsorgen. Dessutom fick jag lära mig (den ungefärliga) skillanden mellan SoL och HSL... det kanske var dags? Hehu ;) Praktiken börjar nå sitt slut, snart är sista veckan här men måste ärligt säga att jag inte gått 30 timmar i veckan ?
Hoppas det inte gör något, ska se med minhandledare om vad hon tycker.. Sen kommer Psykiatrin.. wööö!

Idag blir det att dra och simmar lite, får se om Nassu också skulle mää ;P
Igår sprang jag förövrigt till mormor som bor på finska sidan - Ylitornio på Ainoiovaara..
De är ca 1,1 mil dit men sista två kilometerna springer man upp på berget som hon bor på.. var rätt trött men såg att det var en gammal dam som hakat på mig efter vägen upp så jag kunde ju inte sluta springa, ökade tempot och pressade mig.. de va bra, Tack Tant =)

This is all for now!
//Emilia - communication is the problem to the answer....

Kommentarer
Postat av: Maggie

Hahaa, jag vet vad du menar! :P

Dock langtar jag tills jag komer hem och far se filmen, jag tror pa den faktiskt. Mamma som ocksa har last boken var positiv sa jag hoppas hon har ratt :)



Och forresten, jag laste natt om renovering pa bergnaset!?, haller du pa att flytta? :)

2009-04-23 @ 10:28:50
URL: http://maggieocherik.blogspot.com
Postat av: Maggie

Hahaa, det visste inte vi heller forran precis innan vi akte. Vi hade bestamt att vi skulle stanna till i bangkok tre dagar innan vi akte hem men vi bestamde att aka till thai tidigare och spendera mer tid har :)

Det ar mycket varmare an Australien nu men mycket billigare ocksa :D



kram

2009-04-27 @ 12:16:35
URL: http://maggieocherik.blogspot.com
Postat av: Maggie

Och jo just det,

kul med nya lagga :) Kommer du bo dar ensam eller?

2009-04-27 @ 12:17:40
URL: http://maggieocherik.blogspot.com
Postat av: Matilda

skorna är fula!!

2009-04-30 @ 11:22:38
URL: http://tiapia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0