Feels like home to me...

Sitter jobbet, vart inringd för att jobba natt. Första gången jag jobbar natt på Ortopeden, hittills har det gått bra, bara två timmar kvar att arbetspasset. Sen åka hem, lyxigt, får åka me Jesper, han hade kirra kärra till i kväll sååå, slipper ta bussen. Klart värt.
Jah!
Vad är det som händer, jag har just gjort min omtenta, kändes som att den gick bra faktiskt. Men sedan får vi se. Har även hängt lite med Linttu minttu ( linn) john och jesper. Varit redigt kul. Aida såg jag sittandes under en mörk brun keps under omtentan, fick glo på henne ett tag för att hon skulle känna att hon var iakttagen, tillslut fick hon syn på mig. ;P

Yeah, vad ska man säga, allt rullar på som vanligt, eller mera som ovanligt!? Vet inte, småvilse i pannkakan. Ska bli skönt med skolan igen, känns tråkigt med bara ett år kvar dock. Men men!

Nu göra sista kontrollerna innan förmiddagsfolket kommer.

Pusskram
Emilia - You just can´t keep a promise, can you?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah trodde det var jag som stirrade så ögonen ploppade ut för att få dig att titta upp :P vad trist min keps lät förresten hahaha

2009-09-02 @ 18:49:02
Postat av: mija

hmm, du också är aika laiska på o uppdatera :(

2009-10-20 @ 21:16:37
URL: http://miamariannejaako.blogg.se/
Postat av: minken

ja nog äru aika laiska med o upptadera här empu :)

VI SES NÄSTA VECKA ;)

PUSS O KRAM !

2009-10-20 @ 21:40:25
Postat av: minken

kul att jag tjatar:(

2009-10-21 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0