Höst...

Yeee, hösten har redan tagit sin fart och snart är även terminen igång. Känns faktiskt rätt bra, saknat en del folk från klassen, och jaa, andra klasser ;P
Ska bli redigt roligt att träffa alla igen, komma igång med rutinerna så att säga..Och inte minst STUK! Damit så skoj!
Kände dock att de egentligen är alldeles för lite tid kvar av mitt studentliv, damit. I will surrely miss it, men vuxen ska man väl ta och bli, nångång?

Har fått extraknäcka redan nu på avdelningen, änns kul, Är ju bra om jag får hoppa in då och då, typ en gång i månaden eller något, så att man får tjäna lite extra klosingar. Aldrig fel, dessutom så trivs jag ju där himla bra :)

Jaaá vad ska ja säga.
I helgen var jag ut med John, Linn och Bollen.. hade riktigt skojigt, vi började med båten, men de va lite för kallt och lite folk så vi drog till All Star, de va helt kalrt värt de ;P Max efteråt och jag stupade så fort jag lagt mig i sängen.. Hoho, slagen hjälte. Det bästa med de var dock att jag inte ens var bakis, lite små trött sådär, men icke alls dålig. De gillar vi ;P

Hare bra gott folk!
Den 12 sep, då smäller de ;)

Pusskram
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0