In the end..

Yess, jag sitter just nu på jobbet. De är ovanligt lungt så vi passar på att chilla lite. Lugnet innan stormen skulle jag tro, men ... detta är min näst sista arbetsdag på otopeden i sunderbyn som USK:a. Nästa sommar hoppas jag på att jag är legitimerad sjuksköterska...:) Inte helt otippat om jag säker jobb här, jag trivs som handen i handsken.
Men jag tycker verkligen att SSK, de som gått ut nu i år.. gör ett sjukt bra jobb. Klarar jag av de? De verkar vara så sjukt många bitar som man ska pussla ihop... ringa hit, ringa dit... Söka denna, söka hon eller han. Vårdplanering, ingen vårdpanering, smärtstillade, ingen smärtstillande. Vad är viktigt för läkaren att veta?
HOJA! Scary ;P
Ett år kvar, borde ju lära mig lite till...så att jag kan allt de där? eller?  ;)
Ångest!

Jah, sommaren är också slut, de är intressanta är att jag slutar alltid upp som singel i slutet av somrarna? Hur kommer det sig? fattar noll.. jag, med världens bästa självförtroende kom fram till detta igår: Alla rör sig ute mera, med mindre kläder... min karl ser alla dessa snygga tjejer och beslutar att han hellre vill ha dem?
De är de enda som jag kan komma på.. som håller... Låter jag deppig? I know!? Deppigt ;)

Jah, igår var jag och Lisa till hennes farbror och solade och badade, de va nice! Sen fpr jag hälsade på en annan bekant. Mjo...
annars ska ja ta de lugnt, börjar 0700 i morgon, slutar 2200 idag.. Sååå !? What to do man ? ;)

Jag saknar min tjej Maria... vi har försökt planera ihop en dag vi kan hänga, men fasiken, de kommer alltid ngt emellan! This is not okay ;)
Vi löser det, snart... om inte annat börjar ju som sagt skolan snart.

Pusskram
//Emilia - This is the way I wanna live.... (right now) ;P

Ps. Matilda.. Jag saknar dig :S Ds.


Kommentarer
Postat av: Matilda

... som sagt så var det Du som valde bort din karl som i sin tur blev less på att alltid bli bortvald då han inser att Du kan få så mkt bättre.



SAKNAR DIG OCKSÅ!!!

2009-08-08 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0