I'm not pop...

Yeah, kom just tillbaka till Luleå. Har varit i Övertorneå och hjälp mor min att leda lite träningar för gymnasieeleverna, de va riktigt roligt. Avslutade de hela med att köra lite funk till Idrott B eleverna, dem var faktiskt duktiga. De va redigt roligt. Man blir alltid imponerad, konstigt nog har man vissa fördommar..
Jag kanske har en och annan fördom för mycket, men vad gör man? är uppvuxen en bit ifrån Civilisationen så.. hehu ;)

Nåja, sitter hemma i läggan nu, ska väl ta o hitta på ngt med Jompe, de finns väl inte allt för mycket att göra en Tisdagkväll i januari såhär, får väl bjussa på kaffe eller nå!?
I morgon blirre iaf skola med Maria och Therese.. Vi skulle gå igenom nå rehab grejjer, ska bli intressant! För ja vet faktiskt inte alls vad vi ska göra, men dem vet säkert.. vilken tur att jag har dem..Hehu ;)

By the way... JAG KLARADE MATTETENTAN! dra mig baklänges alltså.. helt otippat, out of the blue, Har varit cp deppad för ja trodde att jag kuggat, men nej! Hoh! Nu har man som blivit smått motiverad till att fortsätta plugga ändå. Jäkla.. =)

Jah, helgen har varit rätt greit faktiskt. Boysen från Ötå, Simon och Erik A kom till Luleå, så vi drog ut på stuk och hade en jäkla bra kväll. Killarna fick en hel del polare, damit fler polare på en kväll än va ja fått på en o ett halvt år, jäkla bra killar. Haha.. Söndagen for vi till waldorfs, käkade lite och sen flummade vi på, fick famit ont i magen av allt skratt.. Vaddå? ;) Hehu

Nej nej nu ska ja nog vidare..
Should I stay or should I go...
//Emilia - Got to let it go

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis!! Härlig att du klarade tentan :) Snart måste vi festa!! :) miss ya.

2009-01-28 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0