good advice...

... Jag sitter här och längtar faktiskt lite till Övertorneå. Inte för att det var allt för längesedan jag var där men ändå..
Iofs sitter jag mest och tänker på sommarn, så jäkla nice.
Jag och Kell chillade på järet, ägde byn, helt klart! Jao, på tal om Kelly så ska jag och Johanna snart till Malåw =) Fan va nice, inte för att jag är en skoter tjej, men vi ska ändå på skoter Vm. Iofs är vi kanske inte är för skotrarnas skull, jag är där för fest, med mina favorit tjejer =)  Sen vet jag inte vad ni trodde jag ska dit för ;) Hehu....
På tal om Johanna, så var vi ut med Emily på lördags. Det var rocktema.. Jag började med att gå All in för temat, riktigt coolt. Men taggade jag ner lite, från en redig Glamrockare till en trashig rockbrud eller ngt =P
Hamnade iaf på efterfest med my classmate men de va dött jag gick hem, my bad Calle ;P
Det var kul iaf, de slår sällan fel med rätt sällskap!

Jahaps, egentligen borde jag ju plugga,. vilket innebär att jag måste till skolan damit.
Men jag orkar inte idag, imorgon. Då ska e ja seriös från början. Ska skriva klart min rapport, och börja på nästa.
Söka artiklar.. hoff*
 Har rätt nyligen varit och lett ett Body Pump pass, release 69, ett rätt mastigt program faktiskt. I love vissa låtar, andra är väl inte alls bra. Man kan inte gillat alla ;) hehu...

Jag börjar nog bli riktigt... kär ;)
//Emilia - Someone like you

Kommentarer
Postat av: mija

så he är bestämt att ni ska till malå ?

jag tänkte komma till ötå den helgen men då får jag se till o va längre eller komma ngn nanan helg :P

2009-03-10 @ 19:20:32
Postat av: kelli

de var sjukt kul i sommras, lägntar tillbaka, o saknr dig givetvis ;) puss min tjej

2009-03-11 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0