Ett nytt symtom..

Japp,mitt liv som hypokondriker fortsätter ;P
I natt skulle jag försöka sova då jag skulle upp tidigt,börjademed att ja upplevde ett tryck i ögonen, gjorde det omöjligt att slappna av och somna... tog ca10 minuter (!)att somna. Jag som annars sover innan jag ens landat med huvudeti kudden.
Senare på natten vaknar jag av att jag har ett obehgligt tryck i bröstkorgen...  tänker inte destomer på det och lägger mig till rätta. På morgonen finns den känslan kvar, plus att jag känner samma sak även vid skulderbladet, och ni kan ju gissa vad som snurrade i mitt huvud - hjärtinfarkt. Jag var dock snabbt i kapp mina tankar och lugnade ner mig med att tänka att jag faktiskt är en aktiv 22 åring utan några hjärtproblem. "men tänk om man ska ta ett trop-t ändå" hann jag tänka för mig själv.


Nej! nu får det vara nog.  Om inte annat så är jag i tryggt förvar då jag faktiskt jobbar på sjukan... ;P

Kort uppdate!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0