Hej då Linköping, Hej Luleå!

yess, har rätt nyligen lämnat Linkan  på min väg till Norrland en sväng. en kort sväng I know, men what to do när man har hemlängtan liksom? Ah! Mamma jag saknar dej!
Självklart saknar ja även pappa. Men byn, de e något speciellt med byn! =)

Ska hinna träffa Mary och Elin, dra en morgon prommis. De ska bli riktigt kul, imorgon imorgon, de e inte länge kvar.
Tänk så lätt man kan resa från söder till norr, någon timme bara, har till och med hunnit jobba idag. Börjar bli helt vanligt de där med att assistera på lumbalpunktioner och crista punktioner, men måste medge att ja älskar att vara med på dem. Vill mera, mera... =) Tycker faktiskt att det är riktigt kul att vara med att söva barnen, hålla koll på sömndjupet och puls etc etc... awsome! ;) Mest kul äre när man själv söver dem, Yeah! ;)

Jahaps...
Super Saturday, så jäkla sweet, fick veta att Wc betalar för mig. Slipper lägga ut 2000 själv för att träna en lördag liksom. De kändes lite surt faktiskt ;P
Vilka kommer? =)

Underbart väder som jag lämnar bakom mig i linkan! Saknar redan min älskade karl, Joe, du e de bästa BÄSTA BÄSTA jag vet! Snart ett år ihop, jag hoppas på många fler -  du o ja! =) Wani + wani! =)

//Emilia - see you when I get there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0