Nattinatti

.. jäpp, another night at work. Kom till avdelningen och fick veta att det är kris på folk och att jag jobbar helt jäkla ensam på min avdelning, de var ju bra, en helt ny sjuksköterska all alone på en avdelning mitt i natten?
Njaa! Eller iofs, det finns ju såklart jourläkare att ringa, andra sjuksköterskor på närliggande eller anslutande avdelningar, men jag har ensamt ansvar... över barnen.. Ofh!
Klockan börjar dock närma sig fem, eller iofs just passerat fyra. Brukar uppleva att klockan går lite snabbare efter 05.00. I natt har jag varit sjuuuukt trött. 2 kvar to go.

Yeah, nu har jag fått Bodystep och spinning på schema på Wc, awsome! :) Mycket bättre än jag trott, trodde att jag bara skulle köra pump, vilket jag nu endast ska vikariera på, men känns bra! kul kul kul!

Min syster e i stan också, så jag har en awsome helg med massa jobb och en massa skoj! =) Nu vill jag iofs bara hem och sova...
Kom just på att jag låst in mitt passerkort in i lkm-rummet... kommer inte in dit då.. hur ska ja lösa detta?
Jah, iväg och fixa, hare gött såhär mitt i natten folks! =)

Pusskram
/Emilia - you you you you you, I got you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0