Quiz...

typiskt att jag ska jobba torsdagnatt, natten då linköping lever. Jag, Johan, Sofie, Emelie, Björn, Stina och Oskar gick till NH inne i stan idag för att spela quiz... Idag skulle quizet handla om Alkohol, då tänker man först " Ja, detta borde jag ju kunna" men när frågorna som "vad hette boken som höll reda på hur mycket alkohol var och drack? "Tydligen : Motbok
"Vad heter systembolagets dotterbolag, som även arbetar för att förbättra och förminska alkoholintaget" No Idea! Är det jag som är oallmänbildad- ska man kunna det? Jagmena har du hört talas om dotterbolag till bolaget?
Yeye, sen var det en massa låtar. Jag var lagomt kaxig innan låtarna, trodde mig veta mycket om musik, ack så fel! :s
Well, dags att börja lyssna mer på musik... olika sorters musik. Det pinsamma var dock att jag inte kom på vilka som först skrivit wichy in the jar... my bad!

yeah! Planer planer.. om två veckor åker vi med ett gäng till östhammar, ska bo i Sebs stuga och ha kräftskiva och mysa.. Ska bli wunderbar! Föhoppningsvis får jag med även systeryster. Hade varit trevligt.

Det är väl de som händer i mitt liv just nu. Har faktiskt hemlängtan, men får väl stå ut med det ett tag till. Planerar dock på att åka norröver här om några veckor, mellan mina schema perioder. Kanske haffa en nollefest? Hade varit skoj, någon där uppe som e sugen på att haka kanske? =)

Fortsätta jobbet nurå... bara 7 h och 30 minuter kvar ;P
Hehu

Pusskram
//Emilia - Ååååååååh sopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0