Se där...

Jag kommer alltså att få semester detta år, betald semester, för första gången i heeela mitt (rätt korta hittills) liv. Känns awsome.
Funderar då på att åka upp till luleå och kanske övertorneå en sväng för atg ge alla de underbara en stor kram. Har faktiskt hemlängtan.
Saknar alla i min familj, väldigt mycket. Tråkigt dock att behöba åka utan Johan, men han finns ju kvar då jag kommer tillbaka.

SUPER SATURDAY 4/9
Så jälla nice det kommer att bli. Förra året var skit skoj med Mattan och Monica, nu blirre att ta mig dit själv men självklart e ju systeryster där också, och några från Stil hoppas jag! :)

tråkigt väder är det här. säkerligen mycket bättre i norrbotten, skolen lääär skina. iaf när ja kommer upp hoppes jag!

Jah, idag har jag tränat lite på förmiddagen och gick sedan och åt lunch med Johanna, trevligt. Seen hela vägen hit till jobbet, rätt lugnt och fint hära. Imorgon lär bli en lite hetsigare dag, men då går väl tiden snabbt ;)

Nästa helg är det Kräftskiva, min första ever faktiskt och jag åt kräftor för första gången förra veckan. Var tvungen att testa så jag inte spyr.
Kräftskivan är i Östhammar, vi samlas, en hel drös med folk och dra till enordentlig Käftskiva. TAGGA TAGGA! ;)

Nu vidare till jobbet. Endast 2 h och 30 min kvar.

Pusskram
/emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0