cooler coloure...

Sitter och småsjunger för mig själv...
Det häjnder mig alltid (läs ofta), en rad från en låt surrar runt runt runt runt.. samma eviga sak Snacka om att förstöra en bra låt, som det oftast är då.

Jag har nu börat kampen att sluta med nezeril och otrivin. Mitt beroende har varat alldeles för länge och av Annelies samtal påväg hem från sthlm taggade mig att faktiskt försöka, denna gång, på riktigt.
Såååå, svaga jag, bytte ut min vapendragare Nezeril till Renässans plus.
Bara koksalt. Istället för att använda nezeril som har en avsvällande effekt men även en "rebound" effekt som sedan gör  mina slemhinnor ännu mer täppta så ska denna nässpray endast dra ut vätskan ur mina slemhinnor och på så sätt verka avsällande. (I Know tråkig info) men viktig för mig som faktiskt är väldigt (läs väldigt) beroende av nässpray. Jag måste, bara måste andas med näsan, ngt annat är ej att tänka på . NO!

I helgen vad jag till Stockholm...
Med min syster yster och vi (som vanligt) tränade, det var release på Body Step och Body Pump. Jag är helt såld på det nya Pump passet, ni som ej testat, detta är tiden för er att göra det. Iofs var den hemsk, på de sätt att det gjorde ont ont ont, AJ! Meeeen, som jag alltid säger "when your body screams, tell it to shut up" ;)
Jao, en awsome helg med min lillasyster, vi kirrade tillome julklappar. Nu är min julhysteri över, alla julklappar inhandlade - nästan.

På tal om jul så har jag fruktansvärt hemlängtan! Jag vill hem hem hem!

En sak till Mamma har fått jobb i Märsta, så nu kommer det inte bo en enda andersson kvar i Övertorneå... se på fan ;) Kul att få mamma lite närmare.. nu när jag (vi) planerar en massa kul :)

Jah!
Det var allt för mig, hoppas ni hare gött !
Puss
//millan

Kommentarer
Postat av: Tina

Jo, Leifi ;)

2010-12-09 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0