Den värsta..

sjukan är över, tack... nu har magsjukan äntligen gått över ich jag mår rätt mycket bättre. Kan dock inte undkomma från att man är liiite sliten av allt springande mellan soffan/sängen och toaletten... lite träningsverk i magen till och med... hoho. Försöker pimpla vatten nu som bara den...
Men måste vänta 48 timmar från sista symtom, alltså kan jag ej gå och jobba idag.. de känns lite halv bra gför fysiskt hade jag nog klarat det men att sprida bakterier är väl något man ska unvika på ett jobb som jag har, eller egentligen på vilket jobb/stället som helst.

Trinchy Stryder - kan inte lessna inte på någon av låtarna på hans playlist på spotify..

The Network - en mycket bra film. Jag och Johan satt båda som helt fötrollade genom hela filmen, och efteråt funderar jag hela tiden kring filmen. Jag menar, visst lyckades han att få igång ett sjukt stor network som över mmiljoner använder. Som till och med har förändrat världens sätt att leva, "jag facebookar" är lika vedertaget som att "googla". Dessutom är många människor ständigt uppkopplade för att j'mt vara kontaktbara, uppdatera sig om de senaste och  uppdatera världen om vad som händer i sin egna värld. Men jag kan inte sluta fundera kring att trots att han blev den yngte biljonären så hade han ingen annan.... kan var ensam, alla hans vänner svek honom och flickvännen gjorde ju slut... filmen var iofs modifierad men... det är ju den jag sett såå...
Men hur som helst, bra tempo i filmen. Man kan inte vända sig bort liksom utan att undra vad man missat för gött... Han hade grymt speciell karaktär.. bra film!

10 dagar - kvar innan jag får åka hem, tar självklart med mig min karl...
ska fira julafton hemma i byn den 29:e, så det blir två flugor i en smäll i och med att jag och min bästaste och endaste själsfrände fyller år :) Ser mycket framemot att träffa familjen andersson/malkamäki/björk. Innan detta ska jag till pappa och mysa lite. Ska bli väldigt trevligt, saknar även dem otroligt mycket...
det är detta jag känner är jobbigt... ska man gå igenom livet och Alltid sakna någon? puh.. jag blir matt!

Nåja nu ska ja vidare i julmyset/stöket

Pusskram
/Millan - good things comes for those who wait!

Kommentarer
Postat av: Tia

gumman... jag går runt o saknar dig med, hela tiden!

2011-01-11 @ 11:52:00
URL: http://Tiapia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0