nu är julen över...

och fullfart mot nyår och 2011, sjukt!
Har fått fira större delen av min julafton på Universitets sjukhuset. Men jag måste säga att det varit behagligt, lugnt och vi som jobbade skramlde ihop lite från julbordet och satt och myste här med god mat och gott sällskap. Det var gött det. Så har kunnat blanda nytta med nöja denna helg.
Fick ju faktiskt julklappar och julmys efter jobbet med Johans familj vilket jag tykte var jättetrevligt, så min  jul har faktiskt varit en mycket bra jul, mycket tackvare familjen tillmar/samuelsson - tack till er! :)

Nu sitter jag och är helt ivrig, imorgon fick jag ledigt då det är lugnt på avdelningen (för en gång skull - peppar peppar), så jag ovh Johan kan ta oss till sthlm när vi vill och slippa stressa i traffiken. Nice!

fick ett par sjukt fina skor av johan i julklapp förresten - ett par som jag suktat efter sen vi flyttade ner till linkan och nu är dem MINA! vilken kille!
Dessutom så ska vi gå på melodifestivalen i februari med några vänner, mingel, middag, musik och party stod på schemat...  perfekt kväll!

Jao- annars då? :) Jag längtar hem till min lilla pappa som är lite krasslig just nu..
och hem till mamma och huset och mina syskon, GAH vad kul de ska bli med familjen(erna)! :)

Tiden går sakta när man inte har ngt att göra.. puh!
Frohe Weinachten und glükliches neues Jahr.
//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0