tjho!

Hell Yeah!
Working my ass of denna och nästa vecka! Hela denna helg och går på natt fyra dagar på måndag. Så från och med nu jobbar jag till torsdag med andra ord, inge skoj, känns som en evighet dit, alltså ska ja jobba i en evighet innan ledighet i två dagar. Cash is King.
Fick min lön idag, men faktiskt (läs: försöka) spara lite denna månad så att vi kommer (läs: kanske kommer) utomlands i September när jag får (läs: om jag får) semester.  (Utomlandsresan kommer därför troligen inte att äga rum i september- tro de eller ej, de kommer att vara pga att jag inte får semester...)

Jahap, Övertorneå marknad har varit oc jag har träffat de flesta som ja ville träffa, och jag hade de frukstansvärt kul. På lördag sjöng jag och syster, hade kunnat vara lite mer  nykter för... jag gjorde väl inte allt rätt så att säga ;P Meen kul hade jag! Fick träffa min tjej Kellie och självklart minket och sister mattan!
Nej en bra helg, tack för er som medverkade och gjorde den king!

Min karl har nu åkt till Oslo så är ensammen hemma, skönt? jobbigt? ensamt? lite av allt kanske. Men han e snart tillbaka iallafall och dessutom e ja knappt hemm någerst.

mjo..
Ska väl fortsätta jobba, 2 timmar och 30 minuter kvar ungefär.. bara vbita ihop!

Pusshej
/emilia - ain´t seen nothing yet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0