@ Work

Hey hey!
Sitter på jobbet, jobbar nacht. Går mycket bättre än vad jag väntat mig, vaknade kring två idag och hoppades på att kunna somna om men hörde att Seb hade dykt upp så var tvungen att gå och hälsa, sen åkte vi på en round tour och eb fick sig sin nostalgi trip han önskat. När vi kom hem försökte jag somna om.. gick ej, så pratade med grabbarna och blev nå jävulskt sugen på att festa, grabbarna satt och drack öl, mina goda öl dessutom (några av dem)..  Snart till byn, snart till byn ;)

Jah, inte en halva kvällen har gått, hittills en jälla lugn kväll, håller det på så här kan jag ju somna. Har endast två fasta tider att hålla 02.00 och 06.00. Sen vänta tills morgonpersonalen kommer. Vad ska man göra mellan dessa tider? Tips anyone?

Nej, ska kolla om vagnar ska fyllas på, barn som behöver hjälp eller om tv:n har bra program.
Det sistnämnda kändes bäst..

SumpiHei!
/emilia - living the workingclass life.. wöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0