Sing sing sing sing...

Yess, kan inte få ur den låten ur huvudet, speedstep i BodyStep 81, fantastisk.
Körde passet iförrgår, annelie hade lite utvärdering, blir spännande att höra och få lite tips och så. Inte det bästa passet jag kört, koreografimässigt sett... men annars var jag rätt nöjd :)

Yeah, annars, jobbar helg. HAr nästa helg också att beta av, sen en ledig helg. Finally.

Var hem en sväng förra veckan, otrligt skönt att få komma hem och träffa och vara med familjen, men jag kan inte låta bli (som ingen annan heller troligen kan) sluta vara orolig för lillebror! Ah dessa småsyskon, att jag måste hålla reda på dem, tror ibland att det endast är mig det är ordning på, HEH ;)

Just det, jag provade Proavtive solutions... Funkade INTE BRA! Yeah mina finnar minskade en aning, men vad var de för prickar jag fick på pannan? Pricka som kliade som fääään, många var dem och fula :S NOT good! Så har lagt ned Proactive, synd att finnarna också fattade det, för nu ser jag ut som ett kraterface igen, Hurra! eller kanske inte :S




Jah! Lunchtime och inte länge kvar tills jag slutar för denna lördag :)
Awsome!

Pusskram/ Millan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0